søndag 11. januar 2009

You Tube - ny inspirasjon


Hittil har jeg ikke brukt tid på å søke og se på videoklipp på You Tube. Har ikke vist helt hva jeg skal se etter. I dag har jeg oppdaget hva jeg kan bruke det til; håndarbeid. Jeg søkte på ordet strikking og vips så har jeg brukt en time til å se på videoinstruksjoner på enkel og avansert strikking. F.eks. var det gøy å se strikking tur/retur uten å snu pinnene. Praktisk hvis man har få masker skjønte jeg. Ellers andre gode tips (heldigvis ikke alt nytt for meg).

Prøv selv.

1 kommentar:

Øydis sa...

You Tube kan brukes til mye rart! Det skjønte jeg da gubben troppet opp glad og fornøyd i bryllupet til venninnen min her i høst (jeg var forlover og var allerede i kirken), for han hadde klart å knyte slipset! Med hjelp fra YouTube viste det seg. ;o)