lørdag 5. desember 2009

Malt kjøpmannsdisk

Damer i min alder har gjerne en del gamle furumøbler med lutet eller "syrebeiset" finish. Jeg ser at dette er på full fart tilbake i møbelbutikkene, men jeg vil ikke ha så mye av dette tilbake. Likevel har min gamle kjøpmannsdisk kommet inn i varmen fra garasjen. For å få et litt mer solid inntrykk moterte min mann brede fine profilerte lister nederst. Det ble mye stiligere enn de stor kulene den sto på før. Jeg malte den og satt på nye knotter fra Ikea. Veldig fornøyd, ikke minst med at jeg ikke må kaste den.

2 kommentarer:

Øydis sa...

Her blir det også plass til mye hobbystæsj! Bra jobbet!

Kristoffa sa...

Så fin den ble!!! Får lyst til å male jeg når jeg ser slike fine resultater :)
Og så synes jeg skinnbeltet ditt ble knalltøft! Moro med gjenbruk:)

Ha en riktig fin dag!